zondag 27 januari 2013

De munt was op.

Vorig jaar heb ik al eens munt gedroogd en dat was nu op. Vandaar dat ik op de markt 2 bosjes meegenomen heb. En natuurlijk een paar takjes voor een kopje takkenthee bewaard.



Het was wel veel plukken, maar ik kon 7 roosters vol leggen.


Alles op 40ยบ  en 4 uur gezet. Dat bleek niet lang genoeg en heb het nog 2 uur langer laten drogen.
Toen was het droog genoeg.


Het is maar een klein beetje, maar wel weer erg lekker. Ben benieuwd hoelang ik hier mee ga doen.

2 opmerkingen:

  1. wat een geweldig leuke en leerzame site! Ik denk er ook over om de Stockli te kopen, standaard de 3 kunstof zeven....
    Ik ga nog lekker even door met lezen.

    groetjes Annemiek
    http://fruittuin.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet je doen! Het is zo leuk en je leert er veel van. Het kost wel veel tijd om info te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen