donderdag 22 maart 2012

Zelf zaaien

Ongeveer 10 dagen geleden heb ik mijn zaaibakken weer tevoorschijn gehaald en bonenkruid, koriander, pompoen, lenteui, andijvie, erwten, selderie, courgette en tomaten gezaaid en 2 soorten bloemen. Lathyrus en Indische kers.
Gisteren moest ik de cougettes en de erwten al verpotten. Ook de lathyrus groeide al uit het potje.






De foto's zijn een beetje donker, maar ik kan het niet meer overdoen.

Ik heb er een aantal in een krat gezet en niet meer in de zon, want het gaat zo veel te hard.
De tomaten moet ik ook vandaag of morgen in grotere potten doen, anders gaat dat mislukken.
Alleen de pompoen is nog niet boven de grond, maar die zal ik ook niet echt missen. Misschien waren die toch te oud. Buiten heb ik ook alvast een aantal tuinbonen gezaaid. Dat heb ik al 3 jaar lang geprobeerd met eigen gedroogde bonen, maar nu heb ik de bonen gedroogd gekocht. (Tja, tegen mijn principes natuurlijk).










Geen opmerkingen:

Een reactie posten