zondag 15 juli 2012

Nog meer frambozen en banaan

De gedroogde frambozen waren zó lekker dat ik zaterdag op de markt 6 doosjes heb gekocht en op 3 roosters gelegd. Ook nog een rooster met banaan belegd. Nu gesneden met een stainless steel mes. Water met citroen erover gespoten, maar toch wel een beetje bruin geworden. Dat doet overigens niets aan de smaak af. 7 uur op 70º was genoeg voor de banaan, maar de frambozen deden er nog 3 uur extra over.

De foto's van de frambozen waren veel te donker en heb ik weggegooid.


Ik had ze op een teflonvel moeten leggen, want ik moest ze van het rooster bikken. Daar moet ik de volgende keer wel aan denken.


Ze zijn wel weer erg lekker.


Dit is wat ik overhield aan bananen en frambozen. Ik wil dat toch wel vaker gaan doen, want het is lekker en gezond.

4 opmerkingen:

  1. Jolanda jansen20 juli 2012 om 15:44

    Hoi

    Heb jij toevallig een idee hoe je de bananen zo kan krijgen als bananenchips uit de winkel?

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jolanda jansen21 juli 2012 om 21:34

    Ok jammer dat dat niet zo'n succes is dan.

    Aardbeien dan maar eens proberen, nog niet gedaan.

    Vandaag frambozen gehaald na het zien van jouw blog.
    Ben benieuwd of wij ze net zo lekker vinden.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op mijn telefoon zijn de tekstjes wel erg klein. Heb zomaar op verwijderen gedrukt en niet eens gezien.

    BeantwoordenVerwijderen