woensdag 15 augustus 2012

Alweer uien

Die gebruik ik ook best vaak en de uienpoeder helemaal vaak. Twee kilo gekocht en op 7 roosters op 50º en 12 uur gezet. Gisteravond nog eens 2 langer en vanmorgen waren ze nog een beetje buigzaam dus nog eens 2 uur.


Het blijft een tranendal als ik uien droog en door de warmte weer de schuur in. Die ruikt nu lekker naar uien.


Het was best veel, maar ik eet het niet alleen op. Er wordt ook wel weggegeven. Hoewel ik zelf toch een voorraadje wil hebben.


Het ziet er weer prachtig uit. Het is ook leuk om te zien hoeveel potten er weer gevuld kunnen worden. Dat kan ik toch nog niet schatten.

1 opmerking:

  1. Beste Trees,

    Ik volg je blog met belangstelling. Op dit moment staan mijn 1,5 kilo uien te drogen in mijn droogapparaat.
    Bedankt voor je recept!

    BeantwoordenVerwijderen