woensdag 25 april 2012

Zaailingen

Morgen moet ik echt de zaailingen in grotere potjes gaan doen.


Rechts staan een aantal andijvie plantjes en die gaan NIET de droger in.


Deze zes bakjes weet ik niet meer wat het is. Er kwam wekenlang niets uit en toen ik weer wat wilde zaaien in die bakjes kwamen er hele kleine plantjes uit, maar die mogen nog wel blijven staan tot half mei.
Ik denk dat het lenteui is, maar zeker weet ik het niet.



De courgettes rollen al de bak uit. Ze moeten het nog even volhouden. Ze staan op noord en het is nog maar 3 weken. Dat gaat wel lukken. Er staan ook erwten en tomaatjes in.


Een bak tomaatjes.


Dit zijn 2 indische kersen en groeien ook al tegen de klippen op. Erg lekker in de sla.
En nee, dat wordt ook niet gedroogd. Voor die tijd zijn ze al op.


Dit zijn mijn tuinbonen. Ik had nog een rijtje gezaaid, maar daar zie ik alweer een heel klein beetje van.
Hoe lang je tuinbonen de grond in kunt doen moet ik nog even uitzoeken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten