vrijdag 4 mei 2012

Toch weer wat buiten gezet.

Een week geleden toch maar weer wat buiten gezet. Het is niet erg koud en mijn erwten die ik half april in een pot buiten had gezet hebben toen de vorst ook overleefd. Ik gokte het er maar op.


De andijvie gaat goed, maar worden geen dichte kropjes.


 Deze tuinbonen en erwten zie je met de dag groeien. Hieronder is een week later.



Dit zijn nog wat erwten en courgettes. Ik ben benieuwd. Ze bloeien wel, maar nog maar een enkel bloemetje.


De kruiden (bonenkruid, selderie en koreander) durf ik toch nog niet buiten te zetten. Die gaan wel als kool, maar zijn zo teer. Ik gebruik het wel al. Lekker vers bonenkruid door de (gekochte) tuinbonen.


De erwten die het eerst buitengezet zijn bloeiden het eerst. Er zitten een paar bloemetjes in.


Mijn appelboompje is nog wel heel iel, maar heeft wel TWEE bloemetjes. We hopen dus op TWEE appeltjes. Het boompje heb ik pas gekocht en is ongeveer 80 cm groot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten